No século XX o
progreso científico-tecnolóxico foi espectacular. Moitas respostas foron
atopadas e aínda máis preguntas descubertas: nunca vos parastes a pensar por
que nos parecemos tanto aos nosos pais e nais? Pois disto ten a culpa o ADN, que
é un dos temas tratados neste obradoiro; aquí tamén nos falarán doutros temas
tan interesantes como a invención dos efectos especiais, que revolucionou o
mundo do cine por completo, ou a chegada do ser humano ao espazo exterior, que
hoxe nos permite ter satélites, teléfonos móbiles, GPS… Ademais, observaremos a
evolución doutra maneira de desfrutar do noso tempo de lecer, de relacionarnos
e de descubrir a realidade: os videoxogos.
A primeira
actividade centrarase nos efectos especiais. Os ponentes explícannos a historia
dos efectos especiais, quen foi o seu creador, e os diferentes tipos. Despois
da presentación, os nenos e nenas crean unha animación para poñer en práctica a
técnica “stopmotion”, unha das técnicas máis sinxelas en animación.
A segunda
actividade trataranos de ensinar a historia da creación dos videoxogos
producidos por Nintendo e Sega. Para iso asistimos a unha explicación e un xogo
de parellas, no que hai que recoñecer os diferentes tipos de videoconsolas a partir
das imaxes que nos ensinan; o gañador deste xogo comezará a xogar con vantaxe a
un xogo antigo.
A terceira
actividade falaranos da importancia do ADN, e da súa estrutura, utilizando unha
pequena maqueta que máis tarde terán que reproducir. Para que os nenos e nenas
podan ver o ADN cos seus propios ollos, o alumnado de 1º e 2º de E.S.O. realiza
un experimento que consiste na mistura de substancias e cuspe dun neno ou nena,
e así poder ver o seu ADN; por último o alumnado xogará cunha tablet a un xogo
de memoria que relaciona unhas imaxes cos nomes das partes das célula.
Na cuarta e
última actividade poderemos viaxar ao espazo exterior, e veremos a variedade de
satélites e naves espaciais inventadas no século XX, e tamén nos darán unha
breve explicación sobre a viaxe orbital á Terra da cadela Laika. Para facer a
actividade máis dinámica, o alumnado vaise divertir co xogo de cada ovella coa súa parella.
No hay comentarios:
Publicar un comentario